onsdag den 9. februar 2011

Sygehusbesøg igen på mandag...

I dag blev jeg ringet op af Aalborg sygehus, som havde fået tilsendt alle mine papirer fra Hjørring sygehus, at de gerne ville se mig hurtigst muligt, da jeg har alle de problemer med min graviditet....
Jeg har ellers været i Hjørring nogle gange efterhånden til scanning, for at se om den lille tager på og om der er tegn på at jeg er ved at gå i fødsel. Vi var deroppe sidste torsdag, hvor de scannede min livmoder, for at se om den så fin ud, hvilke den heldigvis gjorde.
Men men de ville stadigvæk se mig hurtigt i Aalborg, så vi kan ligge en plan for resten af min graviditet, da jeg har haft en stort vægttab, er sygemeldt, har mange plukveer og fordi jeg fødte for tidlig første gang... Så jeg skulle komme allerede på mandag, hvor de ville sætte en overlæge til at scanne mig.
Jeg synes virkelig ikke jeg gør ret meget andet end at rende til lægen eller sygehuset lige nu, det er selvfølge dejligt at de holder så meget øje med mig, og det giver da en kæmpe tryghed. For selvfølgelig er jeg meget nervøs for den lille og ikke mindst for at føde for tidlig igen.
Selvom vores lille dreng aldrig var i livsfarer da han blev født, var det helt sikker hårdt, og bestemt ikke sådan man har en drøm om hvordan det skal gå.
Og tanken om at skulle tilbringe det første lange stykke tid på sygehuset igen, hvis den lille kommer for tidligt, virker meget uoverskueligt, når man nu har en lille dreng i forvejen. Selvfølge er det sådan det er, hvis det kommer der til, men kunne da for søren være dejligt hvis den lille nus, kunne holde sig inde i maven til vi er tæt på terminen..
Så nu må vi vente spændt til på mandag også høre hvad de har at sige der, og krydse finger for at alt ser fint ud..
Fortsat dejlig aften til alle..

TLA

2 kommentarer:

  1. Jeg håber alt ser fint ud på mandag når du skal til Aalborg :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Jane.. Håber jeg bestemt også.
    Ha en dejlig dag imorgen..
    KH Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.