søndag den 6. februar 2011

SÅDAN EN MØGBIL....

SUK... vi har en lille dreng som blev skræmt fra vid og sans i aftes af en bil som lige synes den skulle lave de vildeste hjulspind uden for vores soveværelse vindue i går aftes.
Marius vågnede af det, og var bare blevet så bange. Han græd og var næsten ikke til at trøste igen og var meget bange for de høje lyde.
Han kunne slet ikke falde til ro igen, og lå og rystede og ville bare ha at både mor og far lå helt tæt op af ham.
Efter et par timer faldt han dog så meget til ro at han faldt i søvn igen.
Men det første han sagde i morges var, ikke flere bil... og hele dagen har han snakket om den skide bil. Vi har sagt til ham, at bilen var i stykker og derfor larmede den, men den var væk nu, da den jo skulle på værksted og laves.
Men men lige lidt har det hjulpet.
Da han skulle i seng her til aften, (han falder i søvn i vores seng, og bliver som oftest lagt ind i egen seng, når vi skal sove) ville han bare ikke sove, han var bange og kunne slet ikke falde til ro. Til sidst ville han ind i sin egen seng og sove, hvilke er dybt usædvanligt, da han ikke har ville falde i søvn derinde de sidste mange mdr. da han har været meget påvirket af at han er syg så meget. Nå men efter jeg havde lagt derinde en time, var han stadigvæk ikke faldet til ro, han græd og ville bare ha hans far, så lige nu ligge farmand derinde også håber vi på at det lille pus snart falder til ro..

Hvad søren skal vi gøre ????? Nogle gode ideer ville være pragtfulde...

TLA

3 kommentarer:

  1. Hej Tina! æv hvor træls.... Desværre ingen ideer herfra. Lyder lidt kompliseret når det også er fordi han har været syg..... håber det snart løser sig for jer, så I alle kan få god søvn... KH Christina.

    SvarSlet
  2. Nårh - det er synd. Håber det snart er glemt igen. Mon du bor ved siden af mig : ) - her er også et par knægte der laver de vildeste hjulspind. ØV

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentar...
    Han er desvæære stadigvæk temmelig påvirket af det.. Dog må jeg sige at der er kommet lidt positiv ud af det, trods alt. Han vil nu puttes i egen seng, og jeg kan faktisk ikke huske hvornår han sidst har ville det, så selvom det gør ondt i mit hjerte at han er så bange, så ser vi alligevel lidt positive i det trælse..
    Hihi Mette, ja måske kommer an på om du også bor i nordjylland..
    Smil fra Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.