tirsdag den 22. februar 2011

"Ekstrem" hjemmeservice..

Hold da op, her ligner da godt nok noget fra Ekstrem hjemmeservice... Hele weekenden har vi knoklet..
Lørdag kom min mor, hendes mand, en god veninde, plus en af Christians kammerater, som skulle hjælpe med projekt stuen... Christians far var også så sød og komme forbi, for at høre om han skulle hjælpe. Marius var blevet hentet af mormor, han skulle sove hos mormor og morfar til søndag...
Vi skulle ha en ny radiatur i stuen, så der hvor den skulle være, skulle gulvet jo helt brækkes op, så de kunne finde de rør de skulle bruge... Jaja tænkte jeg, det tager vel et par timer, så passer det med at der var blevet malet færdigt i stuen, også kunne gulvet lige ligges på, også kunne vi jo begynde at sætte tingene på plads... Men NEJ... Tina blev så lige noget klogere der... For der skulle jo støbes nyt gulv igen, der hvor de havde brækket det gamle op.. (ja det vidste jeg jo så godt) Men Fanme ikke at det skal tørre i 2-3 dage.. Ja så væltede min verden, (må være de graviditetshomoner der driller) for jeg synes at det hele var meget uoverskuleligt, og i min verden, skulle vi jo nyde søndagen i den nye stue og gå og hygge med at sætte ting på plads...
Det dumme dumme hul som skal tørre.... arggggg
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget.. (er det ikke sådan man siger) For så gik vi igang med at rydde op i skabe og fik smidt en masse ud.. ( jeg tror jeg har lysestager nok til en million lys) Vi fik ordnet en masse inde på den lille ny bebs kommende værelse, så det var så dejligt.. Så da kl var 22.15 lørdag aften, tog alle vores hjælper hjem, og der var jeg godt nok træt...
Søndag morgen vågnede vi begge to kl 7.30, selvom muligheden for at sove længe var der, da Marius jo ikke sov hjemme... Nå, men Christian kiggede på mig, og sagde.. Hvad skal vi så lave ??? Skal vi male soveværelset ?? Øhh ja sagde jeg.. også gik vi igang med det også...
Malerklat igang med at tape af i soveværelset...
Så nu er soveværelset også malet, så skønt.. Sengen er sat på plads igen, for da Marius kom hjem søndag eftermiddag, kunne han slet ikke klarer at vores senge ikke stod hvor de plejede, og da slet ikke mors seng, så vi var nød til at skynde os og sætte dem ind igen, så bettemanden kunne få ro på.. hihi men men vi mangler stadigvæk noget.
Så det hele hjælper på det, jeg glæder mig for vildt til at vi bliver færdige...
OG TUSIND TAK til alle vores søde hjælpere i weekenden, både dem som var her og dem som passede bettemanden..


TLA

2 kommentarer:

  1. Sikke en weekend. Det er utroligt hvordan man bliver styret så meget af sine forventninger. Jeg kunne også have været gået helt kold hvis jeg lige havde set for mig at søndag aften skulle den nye og færdige stue nydes fra sofaen..:-) Men dejligt at I nåede så meget.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke...
    Ja når man lige har fået sat sig i hovedet det er sådan det er, ja så bliver man godt nok skuffet.. men ja så dejligt vi fik nået en masse andet så..
    Nu rener jeg med vi også får nået en masse idag, når Christian kommer fra arbejde..
    Knus fra Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.