fredag den 11. februar 2011

På Potten...

Vi har et stykke tid prøvet at få Marius til at synes om potten, men han har kun synes den er sjov at have på hovedet eller til at stå i... Hmmm Nå men skidt pyt har vi sagt, det skal nok komme lige pludseligt. Derimod har gerne ville side på toilettet, (han har et lille bræt som bliver lagt på det store, så han ikke smutter helt ned) og det har vi synes var endnu mere fantastisk at han gerne ville side der.
Vi er jo blevet bedt om han skal side på toilette 2 gange dagligt af 5 min hver gang, af den specialbørnelæge som han går ved. Hvorfor ?? fordi vi skal se om vi kan vende alt det negative, med at han har så mange negative oplevelser omkring det at skulle af med noget. Nå, men vi har altså ikke haft held med at få ham til at side der de 2 gange dagligt.. OG da slet ikke 5 min... det føles jo som flere timer, for en lille dreng, men MEGET krudt bagi....

Vores fantastiske dagpleje har en periode så prøvet at sætte de 3 drenge hun har på potten over ved hende.. Og i går kunne hun så fortælle at Marius havde tisset på potten derover.. Og sikke da en stolt dreng, som skulle fortælle at han havde... tis potten..

Igår aftes gik han ud på wcét og fandt potten frem, og sagde Marius tis..
Så Christian skyndt sig at tage bleen af ham, så han kunne side på potten. Marius havde dog lige et forbehold.. Far skulle også tisse mente han, så han fik besked på at side på toilettet samtidig.. Hihi..

Så der sad de så, mine dejlige drenge... og da jeg så kom med kameraet, smilte Marius over hele hovedet og sagde ... Siiiiiiiiiiiiiiiiin...... (Appelsin), ja så blev moren jo helt rørt...

Så vil da lige vise min lille skønne dreng på potten.. (måtte ikke ta det billede, hvor Christian sidder ved siden af ham på toilettet.. Forstår jeg ikke, gør i ??? Smil.)


Dejlig dag til alle..

TLA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.