lørdag den 5. februar 2011

Siden sidst og en gave med posten....

Ja nu er der gået nogle dage, siden jeg sidst har skrevet lidt.. Men synes ikke jeg har haft noget energi overhovedet.. Synes det er ved at være temmelig hårdt. jeg skal ikke brokke mig, da jeg er så taknemlig for vores lille guldklump inde i maven, men når man de sidste 4 mdr ingen energi har til noget, hjemmet trænger voldsomt til en meget kærlig hånd (selvom vi har nogle fantastiske forældre, som tilbyder deres hjælp) jeg synes der roder alle steder, plus vores lille dejlige dreng døjer sådan med sin mave.... så er det tæt på man mister modet engang imellem... Men skal nok gå ikke ??? det gør det jo heldigvis som regel...

Torsdag var vi igen til endnu en scanning på sygehuset.. (føler mig lidt som ugens gæst der oppe..) Nå men det holder øje med den lille inde i maven, om den tager nok på, da jeg jo stadigvæk taber mig, plus de holder øje med min livmoder, om den ændre sig.. Men alt så heldigvis rigtig fint ud, så det er bare så dejligt...
Så nu er der kun 15 uger tilbage, smil..
Farmand kan nu også mærke den lille sparke nu, den er bare super aktiv... Helt vildt faktisk... det er jo skønt, meeeeen knap så sjovt når ens blærer bliver brugt som trampolin.... uhhh det er ubehageligt....

Fredag var vi ude og spise ved mormor og morfar,, Christian havde bestilt bøf.... så det var jo en kæmpe HIT... Marius spiste også fint, næsten en hel bøf... så dygtig... Da vi kom hjem, drillede maven lidt, så vi prøvede og få lidt gang i den, med lidt fange/gemmeleg., (total ynglingsleg).. Far og Marius løb rundt og mig bagefter med kamera.. så hyggeligt... Det hjalp dog desværre ikke... :-(

Marius har dog fundet ud af at man nu kan pille næse,, det ser så sjovt ud.. hvis han så får lidt med ud, er han meget stolt og vil meget gerne vise frem.. og spørger.. hva det?? Ja ja man er jo nød til at spørge ellers lærer man jo aldrig noget nyt..

I dag har vi været i mødregruppe, det var super hyggeligt som altid, selvom de havde lidt svært ved at enes i dag... Vi gik der hen, og nej der er faktisk ikke særlig langt, men da vi kom hjem igen, som jeg middagslur sammen med Marius, og har været fuldstændig smadret resten af dagen.. SUK har da INGEN kondi lige nu....

I eftermiddag fik vi pludselig besøg af nogle dejlige venner vi har, som kunne fortælle os at de er gravide og skal ha en lille til August.. så fantastisk en nyhed... så kommer vores børn til at få rigtig meget glæde af hinanden.. SKØNT..

Til aften var vi nede ved farmor og bedstefar og spise.. Og JUBIIIII Marius kom af med noget 2 gange... Ja jeg er tosset, at bliver så glad for ens dreng laver i sin ble.. men når man har en dreng som døjer så meget, JA så er man glad...

Nu putter vores lille guldklump, og jeg er vågen, meget usædvanligt... da jeg jo plejer at gå i seng og putte når Marius bliver Puttet...

Nå ja... i torsdag fik jeg en pakke med posten, jeg havde vundet en konkurrence i et Q blad, som jeg havde deltaget i for over 2 mdr siden... så var helt forvirret og kunne ikke lige huske jeg havde deltaget i den konkurrence.. Men jeg var så heldig at have vundet...
Min præmie var denne UVlampe man bruger når man laver gelenegle.. Ved ikke lige helt hvad jeg skal bruge den til, om jeg skal sælge den eller ta det som et tegn, da jeg meget længe gerne har ville ta et neglekursus.. så nu må vi se hvad jeg lige finder på at gøre..

Nu må jeg melde pas igen, og kravle under dynen igen.......

TLA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.