lørdag den 22. januar 2011

Ved at være frisk nu... Endelig..

I går, for første gang siden i lørdags, er vores lille dreng feberfri. fantastisk....
Men helt frisk er han bestemt ikke.. Og jeg er heller ikke på toppen endnu, men det hjælper..
 

I går morges var jeg ved lægen til kontrol... Jeg havde igen tabt mig 2 kg, så nu har jeg tabt 18 kg siden jeg blev gravid... Jeg havde aldrig troede at jeg skulle sige, at være gravid er den mest effektive slankekur jeg nogensiden har været på.. Det er mit held lige p.t at jeg har haft noget at stå imod med lige nu, ellers havde det ikke været så godt.. Min læge er dog bekymret over mine smerter i maven, hver gang jeg spiser, så nu skal jeg undersøges for mavesår... og skal ha nogle syreneutraliserne piller for maven.. Jeg håber dog det "bare" er fordi jeg er gravid.
Jeg skal bestemt ikke brokke mig, men jeg synes godt nok det har været en hård start på 2011.. ikke lige sådan jeg havde bestemt i mit hovede at det skulle være.. men jeg håber da ikke starten afspejler hvordan resten af året skal se ud...

Marius havde store smerter i maven næsten hele dagen, da han ikke har kunne komme af med noget.. Det gør så ondt og se ham ha så ondt, og man føler sig total magtesløs..
Far skulle arbejde lidt over i dag, eller sidde efter som han kalder det.. Hihi
Han var hjemme lidt over kl 17, til en lille dreng, som blev meget glad for at se ham... Efter lidt knus og kram skulle der lige leges lidt gemmeleg, tror det er deres ynglingsleg... Nå men var så sødt og se, lille Marius som ikke har de store kræfter, og en farmand som var noget træt..
Men deres leg havde en skøn bonus... Den satte lige det sidste skub i Marius´s mave.. Og han havde godt nok gemt meget L.....
Det var så slemt, at vi bare var nød til at bare ta Marius ud under bruseren...
Efter et dejligt bad, smurt ind i creme og fået tøj på var Marius som en ny dreng.. Han ville pludselig ha lidt mad, så skønt at se... Så han spiste havregryn med mælk og sukker, plus lidt youghurt... Synes faktisk det et lidt skræmmende at man bliver så glad for at ens lille dreng spiser bare lidt.. Nå men det er altså desværre hverdag herhjemme,,,

Efter hygge i sofaen, gik mig og Marius ind under dynen og vi sov helt til kl 8.15 imorges.. skøøønt..

Dagen er startet godt, Marius er kommet af med noget.. og har spist ok af morgenmad.. så GOD start på dagen..

Nu vil mig og Marius hygge mens far er på arbejde...

God dag,,

TLA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.