mandag den 24. januar 2011

Kup i Gul og Gratis....

Vi synes selv vi gjorde et super kup igår da vi sad og kiggede på Gul og Gratis...
Vi har snakket om vi gerne vil ha en Trip Trap stol mere, til den lille ny som kommer til maj...
Vi har nemlig set man kan få en stol til at sætte ovenpå Trip Trap stolen, til de helt små babyer, så de også kan være deltagende ved feks aftensmaden, og det synes jeg er super smart...
Fandt lige et billede af den...

Se det  er da super smart....

Nå, men vi fandt en nyslebet Trip Trap stol til 350 kr, med hynde og bøjle... Super billigt... Så skal vi bare finde ud af om den skal være hvid eller den skal lakeres ligesom den anden vi har... Meeeen der er heldigvis lidt tid endnu..
Så vil vi ønske os den smarte indsats i barselsgave...
Nå men da vi så skulle ud og hente stolen, som var ved et ældre ægtepar,,, havde de også en kasse med Brio elektrisk tog til også 350 kr.... Og det kan Marius da IKKE leve uden..
Og enddnu bedre er at vi fik begge dele til 600 kr.. så det er da et Kup... (kommer billeder af det fine tog, når mor her lige får det vasket)

Bagefter kørte vi en tur ned til havnen, for vi skulle da lige gå en lille tur, når vi nu var kommet på søndagsudflugt.... og Marius blev ved med at sige.. Ikke Hjem.. Ikke Hjem.. ( tror han ligesom os andre, trænger til at se noget andet, efter at have været syg over en uge)...

Det var rigtigt hyggeligt, og Marius synes det var så spændende og se på alle ænderne og svanerne...







Jeg fik den skønneske buket blomster at min svigerfar igår.... Bare fordi jeg er gravid... Synes det er så sødt..
Og den er virkelig smuk.... Man må sige at han har virkelig en god smag...




Resten af dagen har stået på hygge.... og har endda været kreativ og lavet nogle smukke armbånd... De er ikke helt færdige endnu, så billedet må vente lidt...
En skøn søndag....

TLA


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.