torsdag den 27. januar 2011

Endelig i dagpleje... Plus lækker gave med posten...

Igår kom så endelig dagen, hvor Marius igen skulle prøve i dagpleje... (han har heller ikke været der siden den 6 jan, så det var også på tide)
Det gik bare så godt, han elsker bare den dagpleje, og den er også fantastisk... så det var bare så dejligt..
Men det var godt nok tomt herhjemme igår, men jeg var meget træt og var bestemt ikke frisk igår, så det passede perfekt at jeg var alene hjemme.
Jeg fik dog lavet lidt på mine smykker, men ikke nok til et billede endnu, meeeeen skulle meget gerne snart komme.
Marius var meget træt i går eftermiddags, ikke noget at sige til, han skal jo også lige ind i den sædvandelig rytme igen... Så den stod på hygge i sofaen med film, dyne, pude, bamse og sut... super hyggeligt..

I dag skulle jeg til lægen og til 2 grav... det gik fint, dog er min blodprocent og blodtryk noget lavt, så skal prøve nogle andre jernpiller... Jeg blev også scannet, og den lille bebs har det så fint, den er godt nok super aktiv, det er jo skønt... Vi ved jo ikke hvad køn det er, men Christian mener dog at det kun kan være en pige, så mange problemer der har været indtil videre med min graviditet.. Hmmmmmmmmm

Da jeg kom hjem var der en dejlig pakke med posten... Jeg var jo så heldig at vinde inde på Mamma Mias verden.. Noget super lækkert creme, så det bliver så dejligt at prøve.. Plus der var en masse lækker prøver med.. og en anti rynke creme-- Hmmm ja hvis det så mig lige nu, ville jeg bestemt tro det var en pæn hentydning, da jeg ser minus frisk ud lige nu... Men har de ikke... så må bestemt bare være en tilfældighed... ;-)


Min lækker præmie....


Se lige min dejilge lille dreng efter jeg har hentet ham i dagpleje idag... skøøøn

Nu vil vi hygge os i sofaen.. Far skal arbejde over i dag, men vi skal ned og spise ved svigermor, så dejligt nemt...

TLA

2 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert du fik pakken i dag og endda med lækre prøver! Jeg er helt misundelig - jeg vil også vinde ;-)

    Og skønt han er i dagpleje igen!!

    Og endnu mere skønt du og den lille har det godt!

    KRAM fra Mia

    SvarSlet
  2. Hej Tina! har tagget dig i en blogleg. Håber du vil være med. se hos mig hvad det går ud på. KH Christina.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.