mandag den 24. januar 2011

Hygge med farmor...

Ja, Marius er så stadigvæk ikke kommet i dagpleje endnu... Men har det heldigvis meget bedre idag...
Farmor kom op og lege i dag, det var rigtigt hyggeligt,,,
Vi blev enige om vi alle 3 trængte til frisk luft, så vi gik ud i haven for at lege lidt...

Farmor pustede sæbebobler...


Og Marius pustede sæbebobler.... Han elsker de sæbebobler..


Marius har rigtig hygget sig i dag... Og han har for første gang i over en uge spist både morgenmad og lidt til frokost,,, Så krydser finger for at han er ved at være helt på toppen nu...

Nu sover han ude i barnevognen.... Så nu vil jeg også lige putte mig en halv time....

TLA

2 kommentarer:

  1. Skønt med de bedsteforældre:-) Det har vi også stor glæde af hjemme hos os... KH Christina.

    SvarSlet
  2. Hej frk. regnbue...
    Ja det er skønt med de bedsteforældre.. man skal sørme huske og sætte stor pris på dem.. Jeg ved ikke hvordan vi skulle klare os uden dem... Smil..
    Smil fra Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.