torsdag den 23. juni 2011

TA-DA..... og næste uges TO-DO...

Ja så er der allerede gået en uge og jeg har slet ikke haft tid til at skrive på bloggen...
Men kort fortalt har vi en lille dreng med en smule kolik, så han er meget urolig og sover ´faktisk ikke i løbet af dagen, så om aftenen er man sørme godt brugt.. Plus min store dejlige dreng er startet i børnehave, så han kommer først derover kl 9 og bliver hentet kl 12.30.. (han skal jo også nyde godt af at mor har barsel)

Kontor før

Kontor efter...

Kontor efter

Kontor efter
Men men jeg havde sat mig det mål at jeg skulle få ryddet op på kontoret... og ja det har jeg så gjort, men men har dog ikke noget at få sorteret det som jeg gerne ville ha gjort.. Men nu er det ryddet op og det er skønt....


Næste uges TO-DO (som du kan læse mere om her hos Mette ) er ikke så nemt at vise med et billede, men jeg kan vise min nye lille skønne dreng Elias og hans storebror Marius for min TO-DO handler om ham og hans lige så skønne storebror.

Vores skønne drenge Elias og Marius.
Jeg skal nemlig ha lavet indbydelse til Elias´s barnedåb og Marius´s 3 års fødselsdag...så det er min TO-DO for næste uge.. jeg har lyst til at skrive en masse mere på, for det er skønt at få ordnet en masse, men vil heller skrive en ting og få det gjort end 10 halvfærdige ting...

Synes det her er en super skøn ide.... smil...

Ha en skøn aften...

Tina..

1 kommentar:

  1. Tillykke med det flotte resultat - det ser jo perfekt ud og dejligt med god plads på skrivebordet lige pludselig :-)

    Dejlig TO-DO for næste uge og du har helt ret hellere et punkt der bliver helt færdigt end en masse halvfærdige. Idéen med dette koncept er jo netop at få streget punkterne helt fra vores lister :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.