søndag den 24. juli 2011

Spiderman og 3 års fødselsdag...

Som skrevet, blev vores dejlige Marius 3 år i torsdags... 3ÅR!!!!!!! hvor bliver tiden lige af... jeg kan huske næsten alle detaljerne fra da han blev født, og kan slet ikke forstå det er 3 år siden.... Ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage og opleve det hele en gang til.. (altså ikke fødslen, nej den kan jeg nu godt undvære, selvom den slet ikke var slem, i forhold til den jeg lige har været igennem med Elias..)
Nå, men 3 år skal da virkelig fejres, ikke...
Vi havde inviteret rigtig mange, dog var der nogle afbud, sådan er det , når man har fødselsdag på denne årstid. Men vi endte med at blive omkring 26 med børn-... Planen var at vi skulle side i haven, men vejrudsigten lovede ikke for godt vejr, så vi fik fat på et stort partytelt, som blev sat op i haven....

Dagen startede med et par gaver inde i sengen, som vi plejer.. derfor ud i køkkenet, hvor der var dækket op, selvfølgelig med Spidermandug og servietter, balloner, flag og gaver.
Marius tager en gave afgangen og leger med den inden den næste bliver pakket op, så det kan godt tage lang tid...







Efter morgenmaden, stod den på hygge og forberedelse til gæsterne skulle komme kl. 15.

Vi havde selvfølgelig bagt Spidermankager... Dette var første gang jeg skulle prøve mig frem med at lave sådanne kager. Jeg har aldrig arbejdet med Fondant før, men tog kampen op og lavede den selv.. er faktisk stolt af mig selv... En potion sort og en potion rødt fondant fik jeg lavet.
5 store chokoladerkager blev bagt og en stor potion frosting med jordbær, som skulle ligges imellem chokoladeladekagerne.





Bordet blev så fint dækket, med smukke Hortensiaer fra min mors (bedstes)have.




Marius fik så mange mange gaver, en af dem var den her spidermandragt, og han har faktisk haft den på lige siden, og han er da bare for sød i den, men store store muskler.



Det var en fantastisk dag Marius havde. ja os andre også havde... Så dejligt... Tillykke vores elskede Marius, vi elsker dig helt op til stjerne og tilbage igen,..

Tina

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med den store dreng :o)
    Det er da nogle super flotte kager, du har lavet. Håber de smagte ligeså godt som de så ud.
    Kh Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.