torsdag den 21. juli 2011

TA-da og vinderen af min 1 GiveAway er..........

Ja, så skal der trækkes en vinder af min første GiveAway.... Tusind tak for den fine deltagelse, super dejligt og ikke mindst velkommen til nye læser, er jeg meget glad for...

Ja kl er blevet lidt mére end 21, men de sidste gæster er næsten lige kørt og vi har puttet en meget træt, nu 3 årig lille guldklump... Marius har haft den mest fantastiske dag, men mere om den en anden dag...

Da kl nu er blevet så meget, bad jeg min kære mand om at sige et tal mellem 1 og 105(så mange lodder var der) og han sagde 27..... og bag dette lod gemmer sig Sofie ... Så hjertelig tillykke Sofie... send mig en mail med navn og adr, og hvad du kunne tænke dig, så sender jeg en gave til dig..

Og da kl nu blev over 21 mente min mand at en mere skulle vinde og han sagde igen et nummer mellem 1 og 105 ... og bag dette lod gemmer sig Mor Lotte ... Så hjertelig tillykke tid dig også.. send mig en mail med navn og adr, og hvad du kunne tænke dig, så sender jeg også en gave til dig..
(min mail er t_larsen76@hotmail.com)

Alle øreringene er til salg for kun 50 kr pr. par..

Endnu en gang tak til alle....

Ha en dejlig aften..

Tina

7 kommentarer:

  1. Jamen juhuu..... Tak og skønt... Og tak til din mand (for at han synes, at en mere skulle have lov til at være heldig :-) ) sender dig fluks en mail... Og tillykke med jeres store dreng :-)

    SvarSlet
  2. Bliver lige i tvivl.. Er det mig der har vundet :)

    SvarSlet
  3. Hej Sofie....
    Ja du har også vundet... der blev ud trukket eb ekstra vinder, da jeg blev lidt forsinket igår... smil...
    Så i er to vindere... smil...

    SvarSlet
  4. Ih hvor dejligt. Skynder mig at sende en mail så :)

    SvarSlet
  5. Hej du.

    Øv, hvor ærgeligt, jeg nåede ikke at være med. Er først tilbage fra ferien nu. Men derfor kan jeg vel godt blive fast læser alligevel ;-)

    SvarSlet
  6. Hej Louise....
    Håber du havde en dejlig ferie... og dejligt du har lyst til blive fast læser.. smil..
    Jeg tror snart der kommer endnu en Giveaway, så håber jeg du får lyst til at deltage i den....
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  7. og nu har du vundet MIN give-away i dag :-D

    Har prøvet at sende dig en besked på google friendconnect, men den vil ikke som jeg vil. Kan du sende mig en mail på lou_skov@hotmail.com, så jeg kan få din adresse, hvor malerierne skal sendes til. ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.