lørdag den 12. marts 2011

Ud i det Blå...

I dag har vi det meget bedre herhjemme.. Det er bare så skønt.... Altså plukveer er der nok af, men det er ikke noget at gøre ved..(selvom det virkelig er svært at ignorere)
Marius er stadigvæk noget snottet, men hvem er snart ikke det..Så efter en hel uge i "Sengen", vil mig og Marius ud i det blå i dag.....

Vores farmand er med sin bror til noget stumpmarkede.. så nu vil mig og Marius få noget tøj på, også vil vi kører en tur ind til Bedste og hygge lidt i haven.... Så vi håber at solen vil titte lidt frem her i det Nordjyske..

Ha en vidunderlig lørdag derude...

TLA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.