onsdag den 2. marts 2011

Plukveer i lange baner...

Jeg skal love for at der er dømt plukveer her i lange baner.... og det er bestemt ikke sjovt.... :-(
Jeg var ved lægen igår til kontrol, og idag har den stået på jordmoder og scanning.....
Det gik fint igår ved lægen, jeg havde ikke tabt mig, så fik afvide at jeg var dygtig, (følte mig som et lille barn da hun sagde at jeg var dygtig fordi jeg ikke havde tabt mig, hihi ) selvom jeg ikke spiser meget mere, begynder den lille bebs i maven jo og fylde godt...
I dag da jeg var ved jordmoderen, var alt også fint, hun kunne mærke at den lille ligger med hovedet ned af, men hun kunne ikke mærke at det sad fast, det skulle det helst heller ikke endnu, er lige tidligt nok... Jeg krydser virkelig finger for at jeg ikke føder for tidligt denne gang.. Synes det virker total uoverskueligt at tænke på et langt ophold på sygehuset, når man har en lille guldklump herhjemme... så krydser både finger og ben....
Efter mit besøg ved jordmoderen gik turen videre til scanning, hvor jeg skulle have lavet en tilvækst scanning på den lille, men sådan gik det ikke.... Der var sket en fejl ved lægen, så jeg var blev sent ind til en anden læge end jeg plejer, og hun kunne ikke tilvækst scanne mig, kun se om den lille inde i maven har det godt...
Så fik en ny tid, men fik da set bette bebs og den så bestemt ud til at hygge sig... og hvor er det fantastisk at se sådanne et lille nyt menneske, det er da virkelig fantastisk og utroligt at man kan ha sådanne et lille vidunder inde i maven... ;-)

Ha en skøn aften derude..

TLA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.