tirsdag den 29. marts 2011

Kan nu tilføje endnu en géne til min graviditet...

Har i dag været ved lægen, hvor hun kunne konstatere at jeg nu har fået bækkenløsning.... SUK..
Jeg har så mange smerter oveni jeg stadigvæk døjer med utilpashed konstant...
Jeg tænker bare, hvad bliver det næste????? og kan næsten ikke overskue mere nu....
Jeg må nok sige, at den lille guldklump der kommer bliver den sidste herhjemme, for tanken om at skulle igennem sådanne en graviditet igen også med 2 børn, magter jeg ikke....
Så nu har jeg fået besked på jeg intet må lave og slappe så meget af jeg kan de sidste 7 uger,, og heldigvis der kun er 7 uger igen... det er da en trøst..
Samtidig har vi en lille dreng som bare ikke vil sove, vi ved snart ikke hvad vi skal gøre, jeg ligger inde ved ham til han sover, men det tager omkring halvanden time hver aften, og er efterhånden så besværet, at jeg ikke kan ligge derinde så længe... Så hvis nogen har en super genial ide så tager jeg imod den med kyshånd...

Udover det er jeg så plaget af dårlig samvittighed over jeg ingen energi har til at lege med min lille skønne vidunderlige dreng, jeg føler virkelig han betaler prisen, for den her graviditet...... jeg kan ikke bare sætte mig og lege med ham på gulvet, pga smerter, og har ikke energi til at tumle rundt med ham.. Åh hvor gør det ondt i mit hjerte..

Ja kreativiteten står på nulpunktet lige p.t... desværre..
Men håber og tror på det hele snart bliver bedre.. (krydser finger,)

Nu vil jeg under dynen..

Godnat til alle..

TLA

1 kommentar:

  1. For filan søde Tina... det er da godt nok ikke retfærdigt!!

    Jeg tænker på dig!

    Kram fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.