onsdag den 7. marts 2012

Så er vinderen fundet...

Ja lige en dag for sent.... sorry... men nu er vinderen fundet...

Først en stor velkommen til alle nye læsere, dejligt så mange havde lyst til at være med. smil...

Ja altså vinderen skulle findes når mor var færdig med sine strålebehandlinger, og jeg havde jo skrevet det var den 6 marts, men det er altså først den 9 hun er færdig.... men det er jo snart... smil...

Der var 60 lodder i puljen, skønt.. og mor skulle jo trække en vinder...
Og hun bestemt det skulle være nr 3 ......

Så skynd dig og send mig en mail med din adr, så sender jeg en masse filt til dig...

Ha en dejlig dag alle sammen........

Tina

1 kommentar:

  1. Tillykke til vinderen.
    Og tillykke til din mor - det er jo d. 9 i morgen...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.