lørdag den 27. august 2011

Hjælp mig med at hjælpe Afrika....

Jeg sidder med tåre i øjene og ser Afrika nu, og tænker jeg vil også hjælpe endnu mere end de penge vi allerede har givet... Der må være mere jeg kan gøre....

SÅ blogland, vil i hjælpe mig med at hjælpe Afrika???

Jeg har siddet og lavet nye armbånd her i aften.. og fik den ide at de armbånd jeg sælger herinde på bloggen vil ALT gå til Afrika... og jeg mener alt....

Så jeg håber nogen har lyst til at hjælp...

Så Hvad siger i ???

Armbåndet koster 75 kr pr. stk og alt bliver sendt ned til Afrika.....

Sådan ser armbåndet ud.....



Ha en fortsat dejilg aften,,

Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.