mandag den 11. april 2011

En dag med blandede følelser,,

I dag den 11 april er lidt en underlig dag..... Idag havde nemlig været min terminsdato, men jeg abortede desværre..... men vi var så heldige at vi blev gravide knap en mdr efter jeg abortede,,,, Men det er da underligt at tænke,,

Ellers har dagen været en dag, med mange smerter, så mange at dagen er blevet tilbragt på langs... Min mor hentede vores skønne dejlige dreng i dag í dagplejen og de hyggede sig med at pynte til påske indtil Christian kom hjem, så dejligt.. (Billeder kommer senere´)

Krydser finger for en bedre dag imorgen... og glæder mig til fredag hvor jeg skal ha et bækkenbælte, og jeg håber heeeelt vildt at det hjælper...

Ha en dejlig aften..

TLA

1 kommentar:

  1. har du foedt soede / der er saa stille herinde...

    tanker fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.