fredag den 10. december 2010

New kid on the "blog"

Hold da op... nu har jeg haft denne blog over en uge og det er først i dag, at jeg har tid til at få skrevet på den...

Nå, men kort fortalt er jeg en pige på 34 år som hedder Tina, jeg er gift med min dejlige mand Christian og vi har verdens dejligste lille dreng som hedder Marius..



Vi bor i Nordjylland i vores dejlige hus... De første indlæg bliver nok mest en beskrivelse af vores liv og om vores lille dreng.

Jeg er meget kreativ når tiden er til det, men er på nuværende tidspunkt gået helt i stå... Så håber bestemt at jeg kan finde min kreativitet igen...

Vi har en lille dreng som er født for tidlig og er MEGET tit syg.. og lige p.t er jeg gravid med vores andet barn. Jeg er 17 uger henne og har været sygemeldt de 8 af dem indtil videre.. Jeg har meget slem kvalme og kan intet spise, har tabt 14 kg på 8 uger... Nå men det positive i det er.... TOTAL effektiv slankekur og det er jo heldigvis kun en periode..
Men men de at jeg har det så dårligt plus vi har en syg dreng hele tiden, gør at der ikke er meget energi til noget som helst andet end at lave de helt basale ting i hverdagen...

Dette er det første af forhåbentlige mange indlæg... ;-)

TLA

1 kommentar:

  1. Kære Tina

    Velkommen ind i den skønne blogverden! Den er så berigende!! Glæder mig til at følge din blog søde.

    Knus og kram fra din veninde, Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.