lørdag den 3. november 2012

Tiden går og den går hurtigt...

Lige pt arbejder jeg rigtigt meget, når den her uge er omme, har jeg arbejdet 62 timer.... det er lige i overkanten.

Jeg elsker det, er meget overrasket over at mærke hvor meget jeg egenligt har savnet at være afsted.... Men hvis der var mulighed for det, havde jeg nu nok alligevel valgt at blive hjemme.

Især Marius har været mærket af at jeg er afsted. Han har aldrig været vant til at jeg har været afsted om aftenen, så når jeg ringer til ham og siger godnat, bliver han lidt ked og vil gerne jeg kommer hjem.

Det har været godt for farmand at jeg er begyndt at være mere hjemmefra. Han er "nød" til at være lidt mere på herhjemme nu, og ungerne elsker det, så det er jo vidunderligt.

I dag har jeg fri, men har igen imorgen 16 timer, så dagen skal bare nydes i dag...

God dag derude.





Tina......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.