tirsdag den 3. januar 2012

Filt til salg....

Jeg er jo som sagt igang med at rydde op... og har fundet mit filtlager.. og jeg må nok erkende at jeg ikke kommer til at bruge det...

Så derfor håber jeg at der er nogen ude i blogverden som kan bruge noget filt til billige penge..


Det grønne måler ca 90x100 cm.
Det pinke måler ca 100x100 cm
Det sorte måler ca 90x100 cm
Det Blå måler ca 90x100 cm
Det råhvide måler ca 90x100 cm
Det røde måler 0,45x5 meter

Der er til sidst et lille stykke sort som måler 55x90 cm. Plus en stump mere.

Hvis man køber det samlet kan man få det hele for 250 kr plus porto... (Der kan selvfølgelig forhandles lidt om prisen)
Hvis man køber stykvis aftaler vi bare prisen...

Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.