lørdag den 31. december 2011

GODT NYTÅR.....

Rigtigt godt nytår til alle i denne fantastisk blogverden... Tusind tak for de mange søde kommentar jeg har fået og stort velkommen til de nye læsere, som har valgt at følge min blog... det sætter jeg stor pris på...

I skrivende stund ligger mig og Marius inde i senge og hygger med den nye smølfefilm og slapper af...
Elias sover ude i sin barnevogn, og forhåbentligt sover han lidt, selvom de er begyndt at skyde af derude...

Bordet er dækket og vi er så småt klar til i aften, hvor vi skal skyde mange banger af... som Marius siger det...Min mor og hendes mand kommer (bedste og bedstefar) også skal den bare stå på hygge og lækker mad.....



Godt nytår til alle...

Tina

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.