torsdag den 13. oktober 2011

Craft it forward

Jeg er så heldig at få lov til at være med til den blogleg der hedder Craft it forward....Jeg var en af de hurtige..(sker så ikke så tit) inde med Christina som har bloggen Rappedikke, hvor jeg var så heldig og få tilsendt disse skønne øreringe,....



Nu håber jeg så i har lyst til at være med...
  • Jeg sender disse øreringe til de første 4 der melder sig på indlægget. Den 1 der melder sig har 4 at vælge imellem og den næste 3 at vælge imellem osv osv....
  • Jeg sender et par tilbage til Cristina, som jeg deltog hos.
  • Når deltagerne har modtaget gaven, skal de lave et indlæg på deres blog med et billede af det, samt linke til afsenderen.
  • Det samme gør de 4 deltagere også - altså skriver en kommentar, vinder en hjemmelavet gave, linker på deres blog og udlodder en ny hjemmelavet gave og sender en tilbage til den man selv vandt hos. Det kunne nok have været skrevet lettere.. Men det lyder spændende ikke?

Her er øreringene i kan vælge imellem...

Hmmm dårligt lys, de er altså råhvide begge to, selv de ser ud som om de har to forskellige farver...

Jeg håber I har lyst til at være med!
 
Tina

1 kommentar:

  1. Hej Tina.
    Jeg vil rigtig gerne være med :) Jeg synes par nummer 2 - de hvide - er rigtig flotte, så dem kunne jeg godt tænke mig :)
    Min mail er: inafensmark(a)gmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.