onsdag den 28. september 2011

update på pakkeleg 2 og mandler...

Så er alle pakkerne sendt afsted i dag..... Jeg er ked af de´har været lidt længe undervejs.. men med den sygdog vi har herhjemme p.t så er det svært at nå ret meget.....

Men jeg har stadigvæk så mange ting, jeg skal ha ordnet inden tirsdag... For på tirsdag skal marius ha fjernet mandler... og jeg har det forfærdeligt med det..... kan næsten ikke holde tanken ud... det er 3 gang han skal i narkose i hans korte liv... og det gør så ondt på mig og tænke på at han nok har mange smerter bagefter, den lille trold... Han skal være hjemme fra børnehaven i 14 dage bagefter, men jeg håber så meget han hurtigt er frisk så vi kan bruge de 14 dage til bare at hygge i...

Nogen der har erfaringer med at få fjernet mandler????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.