søndag den 4. november 2012

Soulmate....

Kender i det, at man møder en person som man bare svinger med ????

Jeg har prøvet det 3 gange i mit liv, og det er ganske fantastisk.

En af dem som jeg har prøvet det med er Mia som har bloggen Mamma Mias verden. Hun er et fantastisk menneske, og vi har haft mange hyggelige timer sammen. Desværre ses vi ikke rigtigt mere, afstanden og vi har begge 2 fået børn, så tiden er bare ikke den samme mere. Men savner hende rigtigt meget, og ville ønske vi boede tættere på hinanden...

Nu har jeg så mødt en fantastisk og vidunderlig pige på mit nye arbejde, hun er sådan en, som han bare svinger med.
Man føler med det samme, at man kan snakke med hende om alt, og det er jo fantastisk.

Alle burde havde sådanne personer i sit liv, for det er bare det bedste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.