søndag den 1. januar 2012

Jeg er da vist ikke helt ung længere....

Hold da op jeg er træt i dag... jeg har det som om jeg har været ude og fulde den i flere dage... Men det har jeg ikke... var ikke engang i nærheden af at være fuld i går....

Vi havde en super hyggelig aften, min mor og hendes mand, (bedste og bedstefar) skulle komme og fejre nytår med os..
Så pænt der ser ud efter en del bordbomber.. hihi
Vi fik noget super lækkert mad, og fyrede bordbomber af til den store guldmadalje og Marius elskede det.. men for søren som her så ud, så da den sidste var skudt af, ja så måtte vi lige ha fat i støvsugeren og ta det væreste..
Marius var helt vil med at skyde "banger" af som han kalder det... Han står lige så pænt med sikkerhedsbriller på og kigger efter far og bedstefar som skyder af.. Jeg sagde et par gange til Christian, pas nu på skat.. og der gik lidt tid så skulle bedstefar skyde en af, så råbte Marius, pas nu på skat.... hihi..
Vi var ude og gå en lille tur sammen med Marius, vi gik over til nogle gode venner og der fik Marius lov til at putte lidt barberskum på deres vindue.. hans første nytårsløjer.. smil
Elias sov fra det hele, han var bare træt.. det gjorde Marius også hans første nytårs aften, så det var dejligt..
Marius holdt ud helt til kl 01.15, han var bare så sej, første gang han har være så længe oppe, men han hyggede for vildt.. Han sad tilmed og så 90 års fødselsdag, og grinede vældigt, hver gang ham der faldt over det tigerhovede..
Ellers havde vi besøg af flere gode venner i løbet af aftenen, så dejligt..

Elias og Bedste hygger

Så blev der fyret "banger" af...
Vi kom i seng kl 02.30, men kunne jeg sove?? NEJ.... så ved ikke hvad til jeg faldt i søvn, så træls...og Elias mente bestemt at vi skulle op kl 7,30, hvilket jeg bestemt ikke syntes...
Kl 10, da han skulle ud og sove til middag, tænkte jeg at jeg ville kravle ind under dynen til Marius (som jo sov inde i vores seng, men jeg havde knap nok lagt mig, før han slog øjene op og sagde, Mor der er ikke mørkt mere, så nu skal vi ikke sove mere... øv... Christian var gået ud og ryde lidt op udenfor, så jeg spurgte Marius om vi ikke skulle se lidt tegnefilm inde i senge, så kunne jeg jo lige lukke øjene lidt. Men hver gang jeg lige var ved at falde i søvn, sagde Marius, ikke sove mere mor, se film.. så det blev ikke til meget søvn...
Christian kom heldigvis ind lidt efter, så han tog begge børn, (Elias var nemlig også vågnet) så det var dejligt..
Trods det, sov jeg ikke meget, de hyggede højlydt og pludselig gav de sig til at støvsuge, hvilket jo er dejligt og de var da søde og ikke at støvsuge i soveværelset, men alligevel..

Efter en hyggelig frokost, ville Marius, Christian og Elias gå en tur ned til farmor og bedstefar og sige godt nytår, men kunne jeg så sove, nej.. men pyt, må snart kravle under dynen..

Marius er her sidst på eftermiddagen blevet hentet af mormor, han skulle sove derude, da mormor skulle passe fætter Christian og kusine Amalie imorgen, så der skal Marius med ud og lege og hygge...
Imorgen kommer min søde mor, så skal vi bare hygge.. glæder mig..

Godnat derude og endnu engang GODT NYTÅR...

Tina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.
Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.